2.HER GÜN HAVA TÜPLERİ VE REDUCING VALFLARI DREYN EDİLECEK.
3.HER SABAH HER İKİ ANA MAKİNENİN TÜRBİN BLOWER TARAFINA BİR SEFER TATLI SU ÇEKTİRİLECEK.
4.HER 120 SAAT ANA MAKİNE ÇALIŞMASINDA TÜRBİN TARAFINA YOL KESİLEREK ( SCAVENGE BASINCI: 0,3 BAR OLMALI ) 5 DAKİKA BEKLENECEK DAHA SONRA DREYN VALFİ AÇIK VAZİYETTE 10 DAKİKA SU ÇEKTİRİLECEK ( SU GİRİŞ BASINCI REDUCER DEN 1,0 BAR AYARLANACAK )
BU İŞ BİTTİKTEN SONRA 5 DAKİKA BEKLENECEK VE DREYN VALFİ KAPATILDIKTAN SONRA YOL VERİLECEK.
5.HER SABAH YAKIT İSKANDİLLERİ MANUEL VE BİLGİSAYARDAN ALINARAK DEFTERE KAYDEDİLECEK.
6.HER GÜN MAKİNE DAİRESİ GEZİLECEK VARSA KAÇAKLAR SIZINTILAR GİDERİLECEK. ANA MAKİNELER DEN AZİMUT’A BAĞLANTI ARA ŞAFTLARIN RULMANLI YATAKLARI ELLE SICAKLIKLARI KONTROL EDİLECEK.
7. AZİMUTH ALARMLARINDA DERHAL KÖPRÜÜSTÜ İLE İRTİBAT KURULUP PITCH SIFIRLANDIKTAN SONRA CLUTCH MAKİNEDEN AYRILACAK. BAŞMÜHENDİSE HABER VERİLECEK. EĞER ELEKTRİK YÜKÜ VARSA DİĞER ŞAFT JENERATÖRÜNE GEÇİLECEK.
8.ANA MAKİNE YAKIT GİRİŞ BASINCI MINIMUM 6 Kg/cm² OLACAK. FİLTRELER GİRİŞ ÇIKIŞ BASINÇLARI ARASINDAKİ FARK 1 Kg/cm² OLUNCA FİLTRE SEÇİCİ VALFLER İKİSİ AYNI ANDA YAVAŞ YAVAŞ ÇEVRİLEREK DİĞERİNE YÖNLENDİRİLECEK VE HABER VERİLECEK.
9.FUEL INJECTION PP CLEANING D/O TANK SEVİYESİ KONTROL EDİLECEK.
10.BEŞ GÜNDE BİR 400 lt HERBİRİNE YAĞ ALINACAK.
11.ANA MAKİNE TATLI SU SICAKLIĞI 70 DERECE ALTINDA İKEN YÜKE VERİLMEYECEK.
12.ANA MAKİNE YAKIT SİSTEMİNDE HERHANGİBİR ARIZA OLDUĞUNDA GEREKİYORSA ARIZA YAPAN ANA MAKİNA DIESEL OIL’E GEÇİLECEKTİR.
14.HER SABAH F/O VE D/O SERV. SET. TANKLARI DREYN EDİLECEK.
15.SORUMLULUK KÖPRÜ ÜSTÜNDE İKEN MAKİNA DAİRESİNE GİRİŞ VE ÇIKIŞLARDA KÖPRÜ ÜSTÜ BİLGİLENDİRİLECEK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder