-
GEMININ POZISYONUNA
GORE,DÜŞÜK SÜLFÜRLÜ YAKIT BARÇTAN VEYA SAHIL TESİSİNDEN ISKELE VEYA SANCAK FUEL OIL
DEVRESINEDEN (FO1O6/FO107) YAKIT ONCELIKLE DÜŞÜK SÜLFÜR TANKLARINA (
FO151/ FO152) ALINIR.
-
GEMİNİN
HARCAMASINA GÖRE VE SECA BÖLGESİNE GİRİLMESİNE MİNUMUM 48 SAAT ÖNCEDEN SETTLING
TANKA YAKIT TRANSFERİ YAPILMAZ,TANKIN SEVİYESİ DÜŞÜRÜLMEYE BAŞLANIR.
-
HFO SERVİS
TANKLARININ İŞTİRAKLARI AÇIK İSE KAPATILIR VE TANKLARDAN NO2 SERVİS TANKINDAKİ YAKIT SEYİR EMİNİYETİNİ BOZMADAN
MAKİNA TARAFINDAN YAKILMASI SAĞLANIR.(BU İŞLEM SIRASINDA FUEL OIL
SEPERATORU NO1 SERVİS TANKINA
ÇALIŞTIRILIR VE TANK DOLDUKTAN SONRA SEPARATOR STOP EDİLİR.)
-
NO2 SERVİS
TANKINDAKİ YAKIT MAKUL SEVİYEYE DÜŞÜRÜLÜNCE MAKİNALARIN HARCAMLARI NO1 SERVİS
TANKINA ALINIR VE NO2 SERVİS TANKINDA KALAN YAKIT LEAK TANKA DREYN EDİLİR VE TANKIN
TAMAMEN BOŞALTILMASI SAĞLANIR.
-
MAKİNALARIN
HARCAMLARI NO1 SERVİS TANKINA ALININCA
SEPARATORDE FUEL OIL SEPARATORUDE DEVREYE ALINARAK SETTLING TANKATAKİ
YAKITIN SEVİYESİ DÜŞÜRÜLÜR.
-
MAKİNALARIN
HARCAMINA GÖRE SECA BÖLGESİNE UYGUN BİR ZAMAN ÖNCESİNDE SEVİYESİ DÜŞÜRÜLEN
SETTLING TANK FUEL OIL SEPARATORU STOP EDILEREK (BU ARADA NO1 SERVİS
TANKININ DOLU OLMASI FAYDALI OLUR)
SETTLING TANK LEAK TANKA DREYN EDİLİR.
-
BOŞ HALE
GETİRİLEN SETTLING TANKA İSTENİLEN DÜŞÜK
SÜLFÜR TANKINDAN YAKIT TRANSFER
POMPALARI İLE YAPILIR.
- SICAKLIĞIDA UYGUN HALE GELEN DÜŞÜK SÜLFÜRLÜ YAKIT; FUEL OIL SEPARATORU İLE
SETTLING TANKTAN NO2 SERVIS TANKINA
TRANSFER EDİLİR.
-
-
SECA
BOLGESİNE GİRMEDEN YAKLAŞIK 1 SAAT
ÖNCEDE MAKİNALARIN YAKIT HARCAMLARI NO:2 SERVİS TANKINA ALINIR VE MAKINA VE KAZANIN YAKIT HARCAMALARI DÜŞÜK
SÜLFÜRLÜ YAKITA GEÇMİŞ OLUR.
-
NOT: DREYN
İŞLEMLERİ SIRASINDA: LEAK TANK DOLUNCA;
STOR TANKLARA TRANSFER YAPILMALIDIR
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder