ALCAP SEPARATÖRÜN FARKLARI VE ÜSTÜNLÜĞÜ
1. Sepere edilmiş su asla yağ ve yakıta karışmaz.
2. Gravity disc yoktur, onun yerine ‘Flow Control Disc’ mevcuttur.
3. EPC-400 control unit ile tüm operasyonlar sağlanır.
4. WT-200 Water Transducer ile yağ-yakıt çıkışındaki su sürekli kontrol edilebilir. Tranducer, EPC-400 control unit ile bağlantılı çalışır. Yağ-yakıt çıkışındaki yaklaşık 0,2% su değişimine müdahele eder.
5. Sistem Clarifier gibi çalışır.
6. Sepere edilmiş yağ monitor ile sürekli gözlenebilir.
7. Akışkanın sıcaklık ve yoğunluk değişimlerinde separatörün sürekli ayara ihtiyacı yoktur.
8. Etkin temizlik operasyonu yeterlidir.
9. Operasyon basit olup operasyona güvenirlik yüksektir.
10. Manuel kontrol ve ayarlar azaltılmıştır.
11. Manuel temizlik azaltılmıştır.
12. imalat giderleri azaltılmıştır.
YAĞ-YAKIT SEPARATÖRLERiNDE ÇIKABiLECEK MUHTEMEL SORUNLAR VE NEDENLERi
A-SU YAĞ iÇERiYOR iSE,
1-Seal suyu gelmiyor veya az geliyor.
2-Yağ-yakıt çıkış valfı kapalı.
3-Gravity disc’i çok büyük.
4-Kapasite çok yüksek.
5-Gravity disc altındaki seal ring hasarlı veya kaçırıyor.
6-Sıcaklık veya density değişken.
7-Karşı basınc yüksek.
B-YAĞ SU iÇERiYOR iSE,
1-Gravity disc çok küçük.
2-Su çıkışı kapalı.
3-Sludge çıkış tarafı dolu.
4-Kapasite çok yüksek.
5-Karşı basınç düşük.
C-SEPARATÖRDE ViBRASYON VAR iSE,
1-Farklı makineden alınan yedek parça, yanlış montaj, lock ring’in yanlış sıkılması yada kirlilik nedeniyle bowl balansının bozuk olması.
2-Üst rulman yayları kırık.
3-Foundation lastikleri bozuk.
4-Vibrasyon lastiklerinde bozulma var.
C-DEVİR TUTMUYOR YADA GEÇ TUTUTOR İSE,
1-Fren takılı kalmış.
2-Devir balata pad’leri aşınmış yada yağlı.
3-Voltaj düşük.
4-Rulmanlarda hasar var.
D-DİŞLİ KUTUSUNDAN (KARTER) SES GELIYOR İSE,
1-Yağ eksik yada hiç yok. 2-Sıcak çalışan yatak veya rulman var. 3-Devir düşük.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder